Environmentalist

Environmentalist


يوز

براي اولين بار در خراسان رضوي
مشاهده يک قلاده يوز در منطقه حفاظت شده درونه
ايرن- يک قلاده يوز در منطقه حفاظت شده درونه از مناطق تحت مديريت شهرستان بردسکن مشاهده و از آن عکس برداري و تصوير برداري گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل حفاظت محيط زيست خراسان رضوي سيد حسين آقاميري با اعلام اين خبر افزود: با توجه به مشاهدات مردم محلي و گزارشات واصله احتمال حضور اين گونه براي ما قطعي شده بود ولي نياز به حضور مستمر و پايش دقيق در منطقه احساس ميشد تا بتوان از اين گونه بارزش عکس و فيلم تهيه شود.
وي ادامه داد : در همين راستا ضمن افزايش ضريب حفاظتي منطقه نسبت به آموزش جوامع محلي و عشاير اقدامات خاص و برنامه ريزي شده اي صورت گرفت.
او گفت: استقرار يک پايگاه حفاظتي در منطقه را از ديگر اقدامات موثر در اين زمينه عنوان کرد
مدير کل حفاظت محيط زيست خراسان رضوي بيان داشت : اين منطقه در حاشيه منطقه حفاظت شده توران و از استان سمنان و پناهگاه حيات وحش دشت لاغري در استان خراسان رضوي قراردارد.
وي همکاري موثر و ارتقاء جوامع محلي و عشاير منطقه را مهمترين عامل در جهت اين اقدام دانست و افزود: اقدامات مديريت بهره برداري پايدار از مناطق نظير احداث آبشخور ، احداث تلمبه بادي ، احداث حوض انبار و آبرساني به حوزه هاي مختلف در خطر خشکسالي و توزيع دان و علوفه نيز از ديگر اقدامات شاخص براي اين موضوع بوده است.
وي در پايان از اهالي و عشاير روستاي کلاته برق بخش انابد شهرستان بردسکن به پاس همکاري و همراهي با محيط بانان اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بردسکن تشکر و قدرداني نمود.



کد خبر :7430   زمان مخابره: 16:26:16 - 31/3/1391
    انتهای خبر // www.iren.ir // ایرن
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com